Мерекеге арналған тілдер онкүндігін өткізу туралы ақпарат
Қазақстан халықтарының тілдер күні
Біздің мектепте 2020 жылғы 5 - 18 қыркүйек аралығында Қазақстан халықтарының тілдері күнін мерекелеуге арналған онкүндік өткізілді. Мұғалімдер Тілдер апталығына алдын-ала дайындалды. Жоспар МО отырысында талқыланды және бекітілді.
5 қыркүйекте онкүндіктің ашылуы Instagram және Facebook әлеуметтік желілері арқылы өтті
Қазақстан халқы тілдері күніне арналған онкүндікте 8-сынып оқушылары ағылшын тіліндегі кроссвордтарды құрастыруға және шешуге қатысты.
Кроссворд - бұл үлкендерді де, балаларды да баурай алатын басқатырғыш. Бала үшін сөзжұмбақ құрастыру және шешу қызықты ойынға айналады, ол сонымен бірге оқушының интеллектуалды дамуына ықпал етеді, оны мұқият және ұқыпты етеді.
Сөзжұмбақ құрастыру және шешу сіздің балаңызға интеллектуалды қабілетін дамытуға көмектеседі:
• ойлау - сөзжұмбақ құрастыру және жауап іздеу баланы барлық мүмкін жауаптар туралы ойлануға және дұрысын таңдауға мәжбүр етеді;
• есте сақтау - сөзжұмбақты шешу, бала жаңа сөздерді және олардың жазылуын жаттайды, сол арқылы сөздік қорын кеңейтеді;
• назар аудару - ең қарапайым басқатырғышты шешу үшін шоғырлану мен шоғырланудың жоғарылауы қажет;
• қиял - жауап туралы ойлана отырып, балалар белгілі бір затты, процесті, құбылысты елестетеді, содан кейін сәйкес сөздің пайдасына соңғы таңдау жасайды.
Үздік жұмысты 8 «А» сыныбындағы Назаренко Вероника берді. Жетекшісі - Мокрецкая Наталья Федоровна.
4-5 сынып оқушылары «Менің жазғы демалысым» тақырыбында сурет байқауына қатысты.
Балаларға арналған жаз - бұл ең алдымен ойын-сауық, отбасымен серуендеу және спорт, таза ауада ойындар.
Коронавирустық пандемия біздің жазғы демалыста және балалардың өмірінде үлкен өзгерістер жасады. Суреттер байқауы балалардың шығармашылығын қолдау мақсатында өткізілді.
Балалар бір-бірімен бәсекелескенді жақсы көреді, бұл табиғи процесс. Бала өзінің тапсырмасын мүмкіндігінше жақсы орындауға, бірінші орын алуға ұмтылады. Бәсеке - бұл жағдайда баланы шығармашылық үдеріске ынталандыратын педагогикадағы тәрбие әдістерінің бірі. Сонымен қатар, балалар бір-бірінің суреттерін көре алады, демек олар жаңа нәрсе біле алады.
Байқауға қатысқан барлық студенттерге рахмет! Келесі студенттердің үздік жұмыстары: Ани Сагателян, Анна Сагателян және Стас Никадимова - жетекшісі Наталья Федоровна Мокрецкая.
8 қыркүйекте қазақ тілі мұғалімі А.С. Курмангужина, Б.Аманкелд және Р.А.Игубаева 3-4 сынып оқушылары арасында «Ана тілім - айбыным» мәнерлеп оқу сайысын өткізді.
10 қыркүйекте 7-сынып оқушылары арасында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Лужбина Наталья Николаевна «Орыс тілі білгірлері байқауын» өткізді. «Орыс тілі» байқауында оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытуға, оларда тілдік сезімді тәрбиелеуге бағытталған тапсырмаларға ерекше назар аударылды. Бұл байқау студенттерге сөз әлемі, орыс сауаттылығы әлемі қаншалықты қызықты, алуан түрлі, сарқылмайтындығын көрсетуге мүмкіндік берді.
Бұл байқауға қатысу логикалық ойлауды, зейінді, есте сақтауды, сөйлеу мәнерлілігін дамытады. Мұның бәрі балалардың мектеп өмірін қызықты, есте қаларлық етеді, олардың ой-өрісі мен сөздік қорын кеңейтеді.
12 қыркүйекте қазақ тілі мұғалімдері З.С.Оспанова мен Г.М. Рыспеков, «Ана тілім - Ата-баба мұрасы» тақырыбында эссе байқауы өтті
16 қыркүйекте Zoom платформасы арқылы конференция аясында С.А.Шотпаев Бурабай облысының білім беру мекемелері арасында «Тілдерді оқыту орталығы» өткізген «Orys mektepterindegi memlekettik tildin ahualy» тақырыбында баяндама оқыды.
Сонымен қатар 16 қыркүйекте ағылшын тілі мұғалімі Шолпан Тілектесқызы Макеева 7 сынып оқушылары арасында өлеңдер байқауын өткізді. Оқушылар ағылшын тілінде өлеңдерді мәнерлеп оқуда білімдерін көрсетті. Барлық қатысушылардың ішінен ең жақсы спикер 7-сынып оқушысы Мязин Роман болды.
2020 жылдың 17 қыркүйегінде ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Захарова Ольга Викторовна 7 сынып оқушылары арасында ағылшын тілінде мақал-мәтелдер сайысын өткізді. Ауызша халық шығармашылығының кез-келген елде кеңінен танымал жанрларының бірі - мақал-мәтелдер, олардың шыққан уақыты белгісіз, бірақ бұл шет тілін оқыту үшін ең құнарлы материал екендігі даусыз факт болып қала береді.
Жалпылама сипатына байланысты мақал-мәтелдер аллегориялық өнерге үйрету кезінде шет тілін оқытудың барлық деңгейлерінде қолданыла алады, өз ойыңды иллюстрациялау және оны қысқа түрде жалпылау мүмкіндігі.
18 қыркүйек күні 2-сынып оқушылары арасында ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Идрисов Қанат Серікұлы «Полиглот» викторина түрінде сыныптан тыс іс-шара өткізді. Жігіттер топта жұмыс жасады. Барлығы 3 топ болды. Оларға әр түрлі тапсырмалар берілді, онда олар ағылшын тілін, атап айтқанда, сөздік қорын білетіндіктерін көрсетті. Нәтижесінде балалар жазғы демалыстан жақында оралғанына қарамастан жақсы білімдерін көрсетті.
Сонымен қатар 2020 жылы 18 қыркүйекте тілдер апталығы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Лаззат Жеткергенқызы 8 б сынып оқушылары арасында орыс тілінен «Лингвистикалық турнир» атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. Іс-шараның міндеттері: Оқушылардың жеке қабілеттерін әртараптандыру, қажетті практикалық дағдыларды игеру; ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру; сөзге, орыс тілі мен сөйлеу тіліне деген ықылас пен сүйіспеншілік; танымдық белсенділікті қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту, тәртіпті қалыптастыру, ұжым жұмысына жауапкершілік, бос уақытты ұтымды пайдалану. Барлық сайыстар қызу да қызықты өтті. Студенттер өздеріне ұсынылған барлық тапсырмаларды белсенді түрде орындап, әрқайсысына үлкен қызығушылықпен және ынта-ықыласпен жақындады. Бірақ осының бәрімен бірге балалар өздерін ұйымшылдықпен ұстады, олар берілген тапсырмаларды мұқият тыңдады, іс-шара барысында қызығушылық танытты, тәртіп өз деңгейінде болды. Бос және жылы шырайлы атмосфера іс-шараны көңілді өткізді.
Қорытынды:
1. Тілдер онкүндігі бекітілген жоспар бойынша өткізілді.
2. Барлық іс-шаралар орта және жоғары сынып оқушыларының белсенді қатысуымен жақсы деңгейде өтті. Мұндай іс-шаралар жасөспірімдерді әдеби мұрамен таныстыру үшін өте маңызды және қажет.
3. Сыныптан тыс жұмыс кезінде оқушылардың белсенділігінің төмендеуі байқалады.
Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі аяқталды, бірақ ұзақ уақыт бойы өткізілетін іс-шаралардың мерекелік көңіл-күйлері студенттердің жадында қалықтай береді. Жігіттер қай тілде сөйлесек те, Қазақстан біздің ортақ үйіміз екенін достықпен атап өтті. Мұны есте сақтау керек. Балалардың бойына біздің еліміздің халықтарының тілдері мен мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу үшін үлкен құлшыныспен. Біздің мектептің педагогикалық ұжымы дәл осы міндетті жүзеге асыруға тырысады.